لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ما در حال انجام کار بزرگی هستیم ولی ...

ما در حال انجام کار بزرگی هستیم ولی ...

یوونتوس با هدایت ماسیمیلیانو الگری موفق شد یک بار دیگر به فینال جام باشگاه های اروپا برسد و حالا همه در انتظار جدال تیم یووه در دیدار احتمالی مقابل رئال مادرید هستند.

 

سرمربی تیم یوونتوس در پایان دیدار گفت:

 

من از کاری که بچه ها انجام دادند بسیار خوشحالم. بازی در جام باشگاه ها اصلا ساده نیست ولی شاگردان من شایسته ی حضور در فینال بودند.

 

او افزود:

 

ما در لحظه ای حیاتی از فصل قرار داریم ولی هنوز چیزی به دست نیاورده ایم و قهرمان نشده ایم ولی در حال انجام کار بزرگی هستیم.

 

سرمربی در بخش بعدی گفت :

 

حالا ما در فینال رقابت ها هستیم و بدون شک تلاش می کنیم تا این عنوان را به دست بیاوریم.من فکر می کنم یوونتوس شانس بسیار بالایی برای فتح این جام دارد. ما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم، توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم و حالا باید به بازی های بعدی فکر کنیم و ابتدا بازی مقابل رم که ارزش اسکودتو را دارد و بازی مقابل لازیو در فینال نیز همچنین

 

او افزود:

 

ما باید روی گلی که دریافت کردیم بیشتر تمرکز کنیم و به گونه ای کار کنیم که چنین گل هایی را از این ناحیه دریافت نکنیم. این موضوع را بررسی خواهیم کرد. البته گلی که دریافت کردیم ما را بیدار کرد که بازی هنوز تمام نشده است.

 

الگری به خدیرا نیز اشاره کرد و گفت :

 

مصدومیت او در جریان بازی اتفاق افتاد و مجبور شدیم تعویض کنیم ولی می دانم که مشکل او گرفتی عضله است و حتما موضوع جدی نیست.

 

او افزود:

 

من از مربیگری لذت می برم و سعی می کنم که ریلکس باشم و زمانی که شما با استرس بازی را دنبال کنید، قطعا لذت فراوانی نخواهید برد، زمانی برای تغییر است.

 

دیدار مقابل رئال مادرید :

 

در دو بازی رفت و برگشت مسابقه ای سخت تر در انتظار شماست و در تک بازی باید روی جزئیات تمرکز فراوانی کنید که آنها تفاوت ها را در فوتبال رقم می زنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: